Information om företaget

Homeroom har Skandinaviens största sortiment av möbler, utemöbler och inredning online. Homeroom ägs av Ellos Group

Vi har inget second linenummer till Homeroom utan hänvisar till Hemfixarna kundtjänst vid frågor.

Uppdragsinformation

Besiktning

Fastprisuppdrag för besiktning tidsberäknat till max en timme. Kunden har ett
pågående reklamationsärende hos Homeroom och Fixare ska dokumentera skadan
och ta bilder via formuläret. Vid besiktning ska Fixaren inte ta ställning eller
meddela kunden vad vi anser eller bemöta kundens eventuella argument om vad
kunden anser har skett. Besvara frågorna i formuläret och ladda upp de bilder du
anser behövs för att Homeroom ska kunna göra en relevant bedömning om skadan
och vad som skett. Homerooms ärendenummer är viktigt så fyll alltid i det korrekt.

Åtgärd

Vid vissa reklamationer har Homeroom skickat ut ersättningsprodukter där vi ska
åtgärda skadan eller slutföra montering av en produkt. Dessa uppdrag utförs med
löpande ersättning för den tid det tar att fullgöra kundens ärende. Bortforsling av
emballage ingår inte.

Uppdraget Inkluderar:

Ockulär besiktning av produkten som kunden reklamerar.

  • Funktionstest
  • Besiktning av skador
  • Bildtagning på skada