Power

Information om företaget

Vi har inget second linenummer till Power utan hänvisar till Hemfixarna kundtjänst vid frågor.

Uppdragsinformation

Kundens förväntningar

Power skickar oss för att knyta kunden till sig och öka servicenivån. Säljarna i butiken har byggt upp stora förväntningar på de vi skall utföra.
Återkoppla därför alltid till Hemfixarna om det inte går att genomföra allt det som utlovats. Vi tar det sedan vidare till aktuell butik för uppföljning. Detta är SUPERVIKTIGT och gäller alltid när kunden inte anser sig nöjd med utfallet. Exempel:

  • Monterat TV på vägg man inte kunnat kanalsöka för att det saknas abonnemang från operatören.
  • Kund köpt 4K-TV men bredbandet klarar inte att leverera 4K och kunden är besviken.
  • Kund köpt router men har inget fungerande bredband och anser sig lurad.

Uppsättning av TV på vägg

Vid uppsättning av tv på vägg är det viktigt att ha med sig rätt verktyg, du behöver: Slagborr, borr 8 mm, montageskruv, betongplugg (brunplugg 8mm), gipsankare, vattenpass, tumstock och skruvmejslar. Det är viktigt att du följer alla steg i montageanvisningen för väggfästet samt tvn samt gör en korrekt installation av tvn. Många av dagens tv-apparater har välvda baksidor vilket gör att man måste montera stativet emot tv:n med distanser. Dessa distanser följer med i paketet. Om du stöter på problem i något steg, ring Hemfixarna 0770 22 17 33.

Du behöver inte ha med dig dammsugare till kund och du ska inte heller förstärka väggen. Om du behöver hjälp med att hänga på tvn så är det okej att ta hjälp av kunden i detta moment.

Läs även vår borrmanual för mer fördjupad information.

Uppdrag inkluderar inte

I uppdraget ingår inte:

  • Förstärkning av vägg
  • Kabeldragning
  • Listning för kablage
  • Bortforsling av emballage