Skanska AB är en multinationell byggkoncern baserad i Stockholm.
Vi har inget second linenummer till Skanska utan hänvisar till Hemfixarna kundtjänst vid frågor.
Kunden har i samband med bostadsköp blivit lovad två timmars hantverkare eller supporttekniker. Partnern betalar för de två timmarna.
Montering och uppfästning av kunden önskade prylar alternativt installation/driftsättning av teknik.
Tillkommande fästmaterial håller du som Fixare med och rapporterar av i appen efter utcheckning. Välj i rullistan ett storleksmässigt representativt paket om skruv och plugg.
Om kunden vill ha hyllor eller möbler monterade som har emballage ingår inte att forsla bort emballaget
Vill kund ha hjälp med mer utöver två timmar som ingår ska detta debiteras löpande taxa 599 kr/h med RUT avdraget. Checka ut, lägg till nytt uppdrag på kunden (med plustecknet i appen) om kunden vill ha mer hjälp.