OBOS är en av de största bostadsutvecklarna i Norge och Sverige och har funnits i närmare 100 år. Hemfixarna har fått äran att hjälpa deras kunder att komma igång i deras nyproducerade bostad på bästa sätt.
Vi har inget second linenummer till OBOS utan hänvisar till Hemfixarna kundtjänst vid frågor.
Kunden har i samband med bostadsköp blivit lovad två timmars hantverkare eller supporttekniker. Partnern betalar för de två timmarna.
Montering och uppfästning av kunden önskade prylar alternativt installation/driftsättning av teknik.
Tillkommande fästmaterial håller du som Fixare med och rapporterar av i appen efter utcheckning. Välj i rullistan ett storleksmässigt representativt paket om skruv och plugg.
Om kunden vill ha hyllor eller möbler monterade som har emballage, ingår det inte att forsla bort emballaget
Vill kund ha hjälp med mer utöver två timmar som ingår skall man kontakta kontoret för hjälp att lägga upp uppdrag. Detta kostar 599 kr/timme ink RUT-avdrag för kunden.