Skräddarsydd beställningssida
Vi skapar en beställningssida efter era önskemål och villkor.
Digital anmälningslista
Allt är digitalt så ni enkelt kan hålla reda på vilka som fått hjälp och vilka som återstår.
Direktkontakt med projektansvarig
Er egna kontaktperson hos Hemfixarna som är med er från start till slutfört projekt. Ni talar alltid med samma person och Hemfixarnas kundtjänst är tillgänglig 08:00–20:00 på vardagar och 09:00–18:00 på helger.
Installation eller uppgradering av önskad hårdvara
Hemfixarna kommer hem till föreningens medlemmar och installerar/uppgraderar den aktuella hårdvaran, mjukvaran eller systemet på en tid som passar dem.
Hemfixarna kan även hjälpa till med optimering och uppkoppling av enheter till den nya hårdvaran som separat tjänst.
Förutsättningar & villkor
- Aktuella utrustningen ska finnas på plats
- Vi besöker endast föranmälda kunder
- Inloggningsuppgifter ska finnas lättillgängliga
- Kabeldragning ingår ej, kan köpas till som tilläggstjänst
- Minimumdebitering på 3h/Fixare
- Kostnadsfri avbokning sker senast 24h innan besök