Vi blir allt mer beroende av mobiler, datorer teknik och Internet för att fungera i vardagen. Många lägger massor av tid på att försöka få till det. Men tyvärr är det allt för vanligt att man löser ett problem då och då utan att komma till en nivå där man förstår helheten. Det är här vi och våra Fixare kommer in i bilden – vi utbildar dig på plats, så att du blir bästa vän med tekniken hemma.
Det fantastiska med RUT-avdraget är att det innefattar även utbildning och handledning. Därför tar många av våra kunder hem en Fixare för att upprätta manualer och enkla handhavandebeskrivningar anpassade för just deras teknik. Hjälpen finns närmare och snabbare än du tror, beställ en Fixare redan idag!
Hemfixarna strävar alltid till att försöka få kunden att förstå sin teknik, oavsett hur komplicerad eller enkel den är. Att utbilda är en viktig del av vår mission. Våra Fixare tar sig därför alltid tid att förklara vad de gör och varför. Målet är alltid att involvera kunden i felsökning och problemlösning med intentionen att öka förståelsen. Går det för fort? Förstår ni inte vad Fixaren förklarar är det bara att be om en repetition – med RUT-avdraget blir merkostnaden marginell.
För oss på Hemfixarna är utbildning lika självklar som själva problemlösningen och för oss är inga frågor för dumma eller obefogade. För återkommande kunder är det många gånger viktigt att få samma Fixare just för att man vill lära sig förstå. Be därför gärna om samma Fixare nästa gång så ser vi till att ni får det. Anteckna gärna vad Fixaren berättar om felet och lösningen. På så vis ökas förståelsen och kunskapsnivån för varje besök av Hemfixarna .