Beställningsformulär

Få hjälp hemma med RUT-avdrag

Här kan du som kund hos Telenor boka hjälp hemma. Vill du hellre ringa? Ring Hemfixarna på 010 1714 879

*Pris efter RUT-avdrag.
Fält markerade med * är obligatoriska
Detta ingår i Byte av mobiltelefon/hemtelefon:

• Flytt av SIM –vi flyttar kontakterna i gamla telefonen innan vi flyttar över SIM till ny mobil
• Sätta upp ID –vi hjälper skapa användare på Google eller Apple
• Uppdatera mobilen –uppdatering av mjukvara och funktionskontroll
• Anslutning WiFi –vi kopplar upp mobilen mot WiFi om sådant finns
• Kort användarinstruktion –vi hjälper navigera i nya mobilen och ringa sitt första
samtal


Tjänstebeskrivning
Material som tex. teknikhårdvara, kablar eller adaptrar ingår inte i tjänsten om det inte framgår i aktuell tjänsts tjänstebeskrivning eller i kundanpassad offert. Det åligger alltid kunden att vid tidpunkten för hembesöket att ha allt erforderligt material i anslutning till installationsplatsen. Mer information om material och produkter återfinns i de tillkommande villkoren för varje tjänst.

*Priset är efter 50% RUT-avdrag och inkluderar resan inom 20 km från tätort. Utanför tätort? Ring Hemfixarna för prisuppgift på resan. Priserna är samma även på kvällar och helger.

Vid beställning tar vi alltid en mikroupplysning (delvis för RUT-avdraget) som inte visas vid annan kreditupplysning. Kunder som inte går igenom microupplysningen erbjuds att förskottsbetala uppdraget med Swish.