Ännu en gång har vi bevisat kraften i vår GIG-modell genom att med kvalite utföra 10.921 kanalsökningar på 7 veckor. Vi gjorde det inget annat bolag med traditionell heltidsanställd personal någonsin kunnat mobilisera. Även vår plattform Felix har stresstestats med en nära tredubbel volym av uppdrag vissa dagar
Hatten av för alla tappra Fixare som genomförde alla hembesöken, morgon middag kväll, vardag som helg. Dessutom med fantastiska rejtings från våra lättade kunder. En anna framgångsfaktor var det fantastiskt agila samarbetet med projektledningen på Com Hem som lixom vi överumplades av volymen kunder som behövde hjälp. På daglig basis tog vi beslut för att fördela trafiken mellan våra respektive telefonväxlar och webbformulär. Informationen till kunderna ändrades och extra mail samt SMS skickades ut för att möjliggöra de nästa ofattbara volymerna.
Ruivstarten i Augusti pågick nästan hela september och våra nya resurser i kundtjänsten fick uppleva hela havet stormar dag efter dag. Utan er hade skutan sjunkit -tack er insats är uppskattad av oss alla.
Men viktigas av allt är självklart kundens upplevelse. Dagligen summerade vi rejtingar från kunder och hanterade uppkommna frågor. Fantastiskt fina kundomdömmen från massor av nöjda kunder i projektet ”Switch” eller hur!
Antal NPS 5306 st (52%)
Snitt NPS 4,74/5,0
Antal TrustPilot 761 st (7,5%)
Snitt TrustPilot 4,68/5,0
Såhär i efterhand är det lite tomt utan projekt Switch nu när antalet uppdrag per dag ligger på en mer behaglig nivå. Å andra sidan behöver vi alla nu en stunds kort viula innan nsäat stora projekt som rullar igång och handlar om att hjälpa kunder vid en mailövergång. 2020 är dock året då allt hände och uppdragsintaget förväntas landa på ca tre gånger fjolårets.