Vad innebär 100% nöjd kundgaranti?
100 % nöjd-kund-garanti innebär för oss att om vi inte gjort allt som står i vår makt för att göra dig nöjd och avhjälpa ditt problem så fakturerar vi självklart inte för uppdraget.
100 % nöjd-kund-garanti innebär för oss att om vi inte gjort allt som står i vår makt för att göra dig nöjd och avhjälpa ditt problem så fakturerar vi självklart inte för uppdraget.
Kundtjänsten kan nås vardagar 09.00-20.00 och helger 09.00-18.00 på numret 0770 220 720 eller via mail till info@hemfixarna.se, alla dagar i veckan. Kundtjänsten hjälper dig med diverse frågor angående ditt ärende såsom fakturering och prissättning.
Vi administrerar faktureringen till Skatteverket och du betalar därmed endast hälften av beloppet. När du betalat din faktura ansöker vi om resterande del hos skatteverket. Visar det sig att det blir avslag på din RUT-ansökan debiteras du även den andra halvan mot faktura på 15 dagar. Vår minimidebitering är 499 kr efter RUT-avdraget. Vi avräknar […]
Efter avslutat uppdrag skickar vi en faktura till dig på halva kostnaden om det är ett RUT-uppdrag. Ange OCR-nummer vid betalning som sker till vårt BG nr. 223-8376. Fakturan skall vara betald inom 15 dagar. Inga övriga kostnader tillkommer. När du läggs upp som kund tar vi en förenklad kredit och ID-koll. Visar det sig […]