Under Juni Introducerar NetOnNet Hemfixarna både i sina lagershoppar och på nätet. Att få hjälpa kunderna till en av landets största hemelektronik kedjor skall bli jättekul och vi brinner som alltid för uppgiften. Samarbetet känns klockrent då NetOnNets filosofi är att informera, vägleda och hjälpa snarare än att stressa på kunden produkter de egentligen inte önskar. NetOnNets personal i lagershopparna har hög teknisk kompetens med ambition att hjälpa kunderna både innan och efter köpet. Detsamma gäller personalen i kundservicen som hjälper kunderna på telefon oavsett om man handlat på nätet eller i butik.
Ofta är problemen en kombination av olika produkter och utrustningar samt leveranser av operatörer som bara uppstår på plats i hemmet. Här skall vi hjälpa till och addera mervärde till NetOnNets kunder i form av tekniksupport i hemmet. Supporten omfattar redan köpta produkter såväl som i samband med nyförsäljning och installation. Vi skall vara den förlängda armen i hemmet när NetOnNets vanliga kundservice eller butikspersonal kört fast eller när problemet bäst löses på plats.
Hemfixarna hjälper naturligtvis till och står som alltid redo att ta emot uppdrag från hela vårt avlånga land. Supporten kommer ges på all hemelektronik såsom TV, Smart-TV, Digital-TV, hemmabiosystem och smartphones men även datorer, nätverk, bredband, WiFi, Routrar och skrivare mm.