I veckan gjorde vi vårt 60.000:e hembesök vilket var en routerinstallation i Sundbyberg som utfördes av vår rutinerade Fixare Alessandro. Kunden gav omdömet 5 av 5 vilket är kul och förväntat då det var Alessandros 852:a hembesök. Ju fler hembesök vi genomför desto skickligare blir våra Fixare så här gäller att mer faktiskt blir ännu bättre!
Vi fortsätter växa varje månad vilket är kul särskilt som vi är mitt i en pandemi. Behovet av hjälp är minst lika stort, kanske till och med större än normalt. Att vi erbjuder hembesök med Fixare som bär munskydd är en av orsakerna till att vi kan fortsätta leverera säkert och få nya kunders förtroende. Även att vi nu allt oftare exponeras på våra partners hemsidor tillsammans med deras tjänster och produkter.
Hemfixarna lanserade sin tjänst fullt ut 2017 så vi är fortfarande ett ganska nytt företag men i stark tillväxt. Föregående år ökade vi med 241% och ambitionen är att fortsätta den snabba tillväxtresan. Målet är att i år genomföra drygt 40.000 hembesök i hela landet
Tillväxtmål i all ära men kvalité är vårt vi huvudsakliga mål. Inte bara kundresan har förfinats utan även vår kvalitetsuppföljning som med hjälp av Rejtingar övervakas i realtid. Så fort vi får ett omdöme under 3 notifieras kundtjänsten och agerar blixtsnabbt. Kundtjänsten är bemannad alla dagar 8-20 och finns alltid tillgänglig för både kunder och Fixare.
2021 kommer bli ännu ett rekordår för oss, så är det bara!